Spjälsängar

publicerat i Barn shopping
Såg i senaste Hus&hem att dom hade många fina spjälsängar i olika prisklasser. Till Alvin och Edvin har vi haft/har en vit spjälsäng från Ikea, tror det är en Gulliver. Fungerar jättebra men det finns många andra finare (dyrare) varianter med!
Den gröna sängen är från Alma Bloom, den går att fälla ihop och finns hos Spacebabies.
Den vita längst upp till höger är en Gulliver från Ikea.
Den ovala sängen är från Stokke, den är rätt dyr men om man köper till fler delar så kan man använda den som en juniorsäng.
Den vita längst ner i högra hörnet är från Ilva och heter Emil!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Vi har köpt Gulliver till prinsen. Gillar sängen från Stokke väldigt mycket, men inte priset ;-)



sv: nej jag är inte bekant med Västerås, tro aldrig jag varit där.



ha en fin kväll

KRAMIS

2:a kommentar, skriven , av stine:

älskar nova star byxor!!



finns många snygga spjälsängar, håller med dig.

3:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Jag tror vi har den du visar från Ikea också. jag gillar den för att den är så enkel. Annars är jag ett stort fan av Sebras växa säng.

Snart blir det dags för en barnsäng, kul men en djungel där också...

4:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Den från Stokke är grymt fint, men ack så dyr ;-)Den gröna var också cool!



Ha en fin kväll!!

5:e kommentar, skriven , av Snusans inredningsblogg:

Ja det finns verkligen många snygga spjälsängar. Man blir nästan sjuk av ha-begär ibland. Fast jag lade band på mig och käpte en från Ikea. :)

6:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Fina sängar, vi har också en Gulliver. Min drömsäng kommer från danska Sebra, en kopia på en gammaldesign-klassiker, Juno-sängen. Men den kostar också en hel förmögenhet :/

7:e kommentar, skriven , av Elin:

Jag såg också sidan med olika spjälsängar, men oh my vad dyra vissa var! Jag är för snål för att lägga 7000kr på en spjälsäng, men fina var de ;-)



Kram på dig!

8:e kommentar, skriven , av Katrin:

Tack =) ja vi hade en underbar dag!



Den från stokke är så fin! Men sjukt dyr.. Vi köpte våran från babyproffsen, tror den heter troll tei?

Men nu är det ju junior säng från ikea som gäller ;)



9:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Ja visst är sängarna fina!

Kommentera inlägget här :