Sjukling

publicerat i Edvin
Min lilla kille är sjuk. Han blev helt plötsligt jätte täppt igår och natten var ingen höjdare. Nu är han väldigt täppt, gnällig och vill inte äta speciellt mycket. Den hemmagjorda maten gick inte ner idag ;) Lite biff stroganoff (burkmat) gick iaf ner. Eftersom han inte har gått upp så bra i vikt så känns det bra om han äter något iaf, oavsett brukmat eller ej.
Andreas har jätte ont i halsen men jobbar såklart. Nu verkar hösten vara på G när alla sjukdomar säger hej igen.. Suck..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Vi bor på Jakobsberg, så hade tänkt ha henne på Djäknebergets förskola. Men där var det som sagt fullt :/

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Kikar in och säger hej! :)

Vilka fina pojkar du har!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Tack vad gullig du är!

Jag har köpt ett nyckelskåp för att jag behöver det, haha! Jag tappar JÄMT bort mina nycklar : P

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Så trist:(hoppas han kryar på sig snart,ja det där med nätterna m nova verkar vara en fas o flaska tar hon på dagar/kväll men icke på natten,kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Petra: Ja jag hoppas det med just nu kan han knappt sova. Hoppas det ordnar sig med sömnen!

Sandra: Ja vi skulle verkligen behöva det med!

Elin: Hoppas ni får någon annan förskola, finns ganska många bra!

6:e kommentar, skriven , av Elin:

Tack Sandra :) Ja.. jag hoppas verkligen att vi får en dagisplats till henne. Annars vet jag inte hur det ska gå ihop.

Kommentera inlägget här :