Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Va fina!

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Jag känner igen det med att vända sig till mage. Så har Theo också börjat och även fast han kan så snurrar han aldrig tillbaka på rygg själv. Just nu ligger han på magen här nedanför och är arg. Jag längtar tills han lärt sig åla, just nu är han så ptroligt frustrerad hela tiden.



Fina tröjor!

3:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Snygga plagg till kille. Jag såg faktiskt en liknande skjorta på H&M till dam för ett tag sedan som jag ville ha men som inte fanns i storlek. Det är så kul med alla höstnyheter nu.

4:e kommentar, skriven , av Sandra | Inspirera Mera:

Vilka söta plagg!

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Rockefella är fina grejer det! :)

6:e kommentar, skriven , av emma:

snygg kofta.. =) lite lik pippi tröjan fast till pojke

7:e kommentar, skriven , av Evelina:

Guuud så fina!! Vill också ha :-)

8:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Evelina: Ja jag med ;-)

Emma: Ja den är jättefin!

Sandra: Ja verkligen!

Sandra, Inspirera mera: Ja :)

Therese, Kidelin: Ja det är verklinge roligt nu när allt nytt trillar in!

Floosan: Ja visst är dom!

9:e kommentar, skriven , av Emma:

Tusen tack för din fina kommentar hos mig! :) Mysigt att hitta till din blogg! Den randiga tröjan är bara så fin! :) Krama om dina goa killar från mig!



Kram, Emma!

Kommentera inlägget här :