Puh..

publicerat i Om mig
Skrev precis ett långt inlägg på hur dåligt humör jag är på just nu, och vad lite vi hinner med och vad mycket vi har att göra men raderade precis det och lägger in en bild på en glad Edvin! Hade sönder vår kaffebryggare idag också, IGEN! Eller ja kannan men då måste man ju köpa en helt ny bryggare..  Så lätt att ha sönder dom när man diskar för hand, bara råka tappa den sen går den i 1000 bitar..
Kan inte dagen bara ha några fler timmar eller att man bara behövde 3 timmar sömn för att vara som en normal människa? Är det för mycket begärt :-)
Sötunge!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

Ja tänk om man bara skulle behöva sova 3 timmar per dygn...skulle vara perfekt för en mamma ;)

Kanske ni ska köpa en diskmaskin samtidigt som ni köper en kaffebryggare så du slipper diska sönder några fler? hihi

Kram

2:a kommentar, skriven , av Ann-Louise:

Ja det är galet mycket vissa perioder men man blir ju glad av att se din lille kille =0)

Ett tips är ju att kolla på loppis efter kanna eller kontakta tillverkaren, de kan ha separata delar!



Kram

3:e kommentar, skriven , av ASIAT:

hejhej, vad gör du då? :)

kraam

4:e kommentar, skriven , av Frida-FantastiskaMamman:

Jag har oxå haft en skitdag....så TACK för kortet på din lilla goding:)

Kramar<3

5:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 21:

Haha ja, så brukar jag också tänka. Eller, det är snarare ursäkten till varför det "råkade" bli så mycket ;)

6:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Ok! Ja, det är en riktig djungel haha. Så mkt att välja på :) Ha en bra kväll!

7:e kommentar, skriven , av NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE:

åh vad söt!! :)

8:e kommentar, skriven , av NATHALIE O EBBA - LIVEONETIME.BLOGG.SE:

Vi är med i veckans blogg, vi är nummer 5!

RÖSTA PÅ OSS HÄR: http://tjugotredje.blogg.se/2010/august/tavlingen-ar-igang.html#comment Ni som röstar blir länkade när tävligen avgjorts! Glöm bara inte att säga till att ni har röstat! :)

9:e kommentar, skriven , av Josefin -Happy Days-:

Vilken liten goding!



Tack för besöket o för att du gillade min blogg. Jag tittar nog in här fler gånger, en trevlig kväll önskar jag er!

10:e kommentar, skriven , av Amanda - Mamma till Vincent och Felicia:

En verkligt söt liten kille ni har!



Precis osm du skriver så känner vi ockås att man inte hinner med någonting här hemma när man har två barn att sköta. Min man ränner upp och ner här i huset och jobbar en timme här och en haslvtimme här, varvat med att ta hand om barnen... Det är galet vad tiden bara försvinner. Vi håller på med badrum men det dröjer nog innan vi får ett sådant.



Haha, vi har också förstört kaffekannan och är skitsura att man ju måste köpa en ny bryggare pga det. Det är ju dumt och DYRT.



Ha en fin kväll!

11:e kommentar, skriven , av tina:

fin blogg:d

kolla gärna in min me :P

12:e kommentar, skriven , av ellenojag:

haha hoppas de fortsätter visa intresse för dammsugaren sen när de kan hjälpa till lite ;)



Älskar älskar hans tröja!!!

13:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Oj, vad jag känner igen mig!!! När ska man sova liksom? Sänder dig en STOR energi-rik kram och hoppas på att morgondagen blir bättre.



14:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Och vilken sötnos förresten!!! Kan tänka mig att han charmar världen :)

15:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Ja håller med dig, dagarna skulle behöva vara några timmar till för att man skulle hinna med allt man bör göra innan dagens slut!



Kram

16:e kommentar, skriven , av Erika:

förstår att det måste vara MYCKET för dig nu! smårbarn och hus, allt stort på en gåmg liksom. Då får man va dåliga dagar iband! Kram kram

17:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

En del dagar är man ju tyvärr inte alltid på topp men vissa dagar är ju allt superbra. Hoppas det blir bättre imorgon!

18:e kommentar, skriven , av Camilla:

Han är väldigt lik dig :)

19:e kommentar, skriven , av sara:

vissa dagar vill man bara glömma.. söt bäbis=)

20:e kommentar, skriven , av FruSofie:

Så SÖT!!!!!



Hoppas humöret är bättre idag, det är ju helg och förhoppningsvis hinner ni massor under helgen=)



Kram

21:e kommentar, skriven , av Nina:

Vilken sötnos! =)

22:e kommentar, skriven , av Catta:

Din stackare, 3 timmars sömn och inget kaffe?!! Hade blivit galen! Tur att din pojk är så söt, det kompenserar väl ändå sömnbristen lite ;) Min lille har fått för sig att vakna kl 5 på morgonen nu, jätte pigg och ligger och skrattar..grrr, ser ut som en zombie nu jag.



Kram på dig

23:e kommentar, skriven , av Martina:

Tvättmaskinen är en AEG Electrolux, 7-kilos med 1600 centrifugkraft. Det lilla jag har testat den så rekomenderar jag den. Kram

24:e kommentar, skriven , av Fröken M:

En riktig gullunge !!! Kram

25:e kommentar, skriven , av Elins blogg:

Ja precis, håller med dig om det! Man kan verkligen färndras mycket på kort tid!



Trevlig helg!

26:e kommentar, skriven , av Jeanette - Tävling pågår:

så söt - så kan man da kunn bli glad :D

27:e kommentar, skriven , av Elin - Mamma till Evangeline:

Så söt han är lille Edvin :)

Kommentera inlägget här :