Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

skitläcker tröja.. =) edvin tappade sin bitring så den ligger nu i min väska, tar med den imorn.. puss

2:a kommentar, skriven , av Petra bloggar:

Den var ju supertuff! Tack för tipset :D



Klem

3:e kommentar, skriven , av Evelina:

Nova star har SÅ FINA grejer!



Kramar

4:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Emma: Ja visst var den! Ja vad bra!

Petra: Var så lite så ;)

Evelina: Ja jag gillar dom massor!

5:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Nova Star har så färgglada och inspirerande kids in action bilder tycker jag! Den långärmade tshirten ovan har så snygga färger. Jag är lite "sur" att min dotter bara växt ur två NS tröjor den senaste tiden, vill ju shoppa mycket nytt utan dåligt samvete:)

6:e kommentar, skriven , av Erika:

jag ska nog vänta med att köpa NS jeans tills höstkolletktionen släpps, var kanske bara bra att Elwiras storlek var slut sist ;-)



kram!

Kommentera inlägget här :