Lördag och barnvakt

publicerat i Vardag
Godmorgon! Nu har jag precis diskat undan och klätt på oss här hemma lite. Om en kvart dyker nog Adrian upp. Just nu är Alvin lite jobbig, han vägrar låta Edvin gå själv i gåstolen och ska putta på honom hela tiden. Han kanske kan roa sig med Adrian istället. Sen kommer det bli fullt hus här hemma eller ute i huset då vi får besök av Andreas mamma med familj, Andreas bror, Danne och Zandra och Kalle tror jag. Sen kommer Xandra och hämtar upp Adrian också! Kommer nog inte bli så mycket uppdatering här med andra ord, har nog fullt upp med tre barn ;)
Hoppas ni alla får en bra lördag, håll tummarna för att solen kommer sen! Kram!
Vi fick en tripp trapp stol på köpet med huset, någon som vet om man kan köpa en bygel lös? Jag ska slipa och måla stolen tänkte jag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FruSofie:

Du kan köpa bygel där dem säljer tripp trapp stolar, tex barnaffärerna!



Trevlig helg! kram

2:a kommentar, skriven , av Fröken M:

Kolla barnens hus !!det är ju toppen att få en sån stol ! Jag letar med ljus och lykta efter en på blocket att fixa till och måla om åt viggo =)

KRAM

3:e kommentar, skriven , av caroline:

oj oj oj fullt upp. Hoppas solen lyser på er och att ni får en bra lördag. kram

4:e kommentar, skriven , av Frida:

Kan nog bli superfint! Jag är inte säker men det borde ju gå att köpa till en bygel tycker man ju, för det finsn ju en mängd andra tillbehör som man kan köpa till. Vi har envit och jättenöjda med den, medan andra säger att de spricker i färgen och är dålig kvalitet.

Trevlig lördag önskar jag dig!

5:e kommentar, skriven , av Sara:

Tack så mycket!

Säger som de andra att det går att köpa lösa byglar på barnens hus. Viken färg ska du måla stolen sen?

6:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Hoppas ni har en fin dag och att du hinner med några andetag mellan varven ;)



Bygel går att köpa separat, vi köpte vår stol hos Toddler, de har en web-butik också - tror säkert att de säljer bygeln som tillbehör där.



Ha en fin eftermiddag!

7:e kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Vilken tur du har!

8:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Det lät verkligen som fullt hus, själv älskar jag liv och rörelse. Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentera inlägget här :