Gungstol

publicerat i Inredning
Bild från svenssons.se

Jag skulle vilja ha en vit eller svart gungstol. Jag vill inte ha en klädd utan den ska se ut som den ovan. Tänkte placera den i Edvins sovrum med en grå fårskinnsfäll, passar bra så länge han fortfarande äter på nätterna ibland. Tänkte först att vi skulle ha en stor, vit och skön fåtölj i hans rum men det kommer nog ta upp för mycket yta så den planen får jag nog lägga ner.
Åkte förbi en loppis i söndags när jag skulle till huset och såg då en gungstol vid ett av loppisborden, kunde inte tvärnita och svänga in då vi åkte på en stor väg sen hade jag tre barn i bilen så jag åkte aldrig tillbaka, men ångrar det lite nu. Får kika igenom blocket efter någon som kanske behöver målas och piffas till lite.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av A House With A View:

Verkligen superfin gungstol! Tror säkert att du kan göra ett riktigt kap genom att köpa och måla en begagnad! Synd att du missade loppisen men det kommer nog fler tillfällen!



Kraamizar aka

2:a kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Hoppas du finner en snart, mysigt med gungstolar.

Ja lego är dyrt!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

hejsan hejsan!



Jag tänkte bara fråga om du har lust att rösta på en av dom tre designerna jag har visat upp av dom tävlande i min blogg!



Om du har lust att lägga en röst så klicka på länken här som gör att du kommer direkt till inlägget!: http://robinhoods.se/2010/august/nominerade.html#comment

4:e kommentar, skriven , av Tracy - PHOTOSHOP TIPS!!!:

Nu har DU chansen att delta i min veckans blogg!! det finns 7 platser kvar, och en kanske blir din!!! Vinnaren får en länkning och en helt egen PERSONLIG design!! Så avd väntar du på? ANMÄL DIG!! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar och berätta att du vill vara med! LYCKA TILL!



http://ghattas.blogg.se/2010/august/idag-avslutas-tavlingen.html

http://ghattas.blogg.se/2010/august/idag-avslutas-tavlingen.html

http://ghattas.blogg.se/2010/august/idag-avslutas-tavlingen.html

http://ghattas.blogg.se/2010/august/idag-avslutas-tavlingen.html

http://ghattas.blogg.se/2010/august/idag-avslutas-tavlingen.html

http://ghattas.blogg.se/2010/august/idag-avslutas-tavlingen.html

5:e kommentar, skriven , av Hanna:

Vad gör du?=D

/hannazlife

6:e kommentar, skriven , av Therese:

Tack. Känns så mkt fräschare nu :) bra idé med gungstolen där!

7:e kommentar, skriven , av Elinor - Mamma till Liam & Tigra -:

Hej, sorry att jag är lite seg på att svara...

Men jag har sökt in till fastighetsmäklare, tyvärr så kom jag inte in men står som reserv så än finns det hopp;)



Trevlig kväll på dej.



Ps. det är URmysigt med gungstol, hoppas att du hittar någon (igen) då ;)



8:e kommentar, skriven , av caroline:

jag vill också ha en gung stol. jag har tjatat som attan på mannen. en vit vill jag ha. var köper man det lixom. kram

9:e kommentar, skriven , av Josefine:

Hmm nä konstigt. Jag sökte på den serien innan men hittade inte.. :-(..

10:e kommentar, skriven , av Jeanette - Tävling pågår:

åh så fin

11:e kommentar, skriven , av Kidelinbloggen - Therese:

Gungstolar är mysigt. Själv hade jag en Lamino som "amningsfåtölj" men det blev visst aldrig någon amning i den...

12:e kommentar, skriven , av Johanna med tyra och otto:

Det hoppas jag med:)

13:e kommentar, skriven , av Martina:

Jag ska plugga en magister i statsvetenskap..Är soltrött men det är bara att bita i.



Jag tror det kan bli riktigt fint med en gungstol. :) Kram

14:e kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 21:

Tack, kul att du gillar det :) själv är jag fortfarande väääldigt ovan, men det släpper nog snart :)

15:e kommentar, skriven , av Fröken M:

Åh, gungstol är en riktigt mysig möbel !! Hoppas du får tag i en :) kram

16:e kommentar, skriven , av Ellen - mamma till siri:

Ja gud så härligt det skulle vara, med en gungstol!

Kommentera inlägget här :