Godnatt

publicerat i Alvin&Edvin
'
Alvin fick en ny fotbollströja av Moa och Adam, tack!
Nu sover både Alvin och Edvin, hoppas dom fortsätter med det ikväll när jag är ensam hemma med dom. Andreas är iväg med något på jobbet, satt i ett ånglok påväg med Länna nu, vart nu det ligger. Dom åkte till Uppsala först så någonstans där borde det ju vara, han kommer hem vid halv tolv. Får se om jag orkar vara uppe, visserligen har vi inte lagt oss så mycket tidigare de senaste dagarna.
Nej nu ska jag plocka undan det sista som jag inte hann, blev lite stressigt efter middagen då båda var trötta idag. Sen kanske ta mig en dusch.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Dina killar är så himla söta! Och vad stor lillplutten har blivit :-) Tiden går verkligen fort!



Kramar

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Koftan blev superbra!:) Söta barn du har:)

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Min "man" kommer också hem vid tolv någon gång...bortamatch idag...

Ska strax natta Ebba sen ska jag betala räkningar o lite sånt trevligt =)

Ha en skön kväll!

4:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Vilka fina killar :)

5:e kommentar, skriven , av Beatrice - mamma till Devin ♥:

Vilka fina killar ni har :)

6:e kommentar, skriven , av Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

Den koftan som Edvin har stod jag och höll i sist jag var i stan...känner mig lite ångest nu över att jag aldrig köpte den ;)

Kram

7:e kommentar, skriven , av Evelina - Mamma till Meja Lee <3:

De skulle vara guld värt om du ville slänga in en röst på mig i denna mammatävling http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html?_tmp=b80ffcb1eb25507bc720d3cef1a7dc169e693d71 :)

Nr 2 - Mamma Evelina



Kommentera inlägget här :