Godmorgon!

publicerat i Om mig
Idag fyller Andreas 26 år! Grattis älskling! Vi gjorde i ordning lite frukost till honom på morgonen, Alvin satte ljus i smörgåsarna men skulle absolut blåsa ut dom själv :-) Nu åkte Andreas till huset för ett tag sedan och jag tvättar. Idag kommer min mormor och morfar på besök och syster ska åka med dom hem. Ikväll kommer barnens farfar, Agneta och farbror Adam ner. Vi tänkte grilla lite!

Hoppas ni får en bra onsdag nu ser solen ut att komma fram här efter regnet inatt! Kram

Förresten blir glad av alla era kommentarer! Ska svara på dom lite senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Ni har lite tat göra nu med huset. Spännande. Det är så roligt att hålla på och speciellt kul att se när det blir klart:)

2:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten:

Ja, det håller jag verkligen med om! Jag förstår inte varför de har så lite, tänk så många gravida som måste klaga över det varje år. Egentligen borde man starta något eget, det skulle vara uppskattat :)

3:e kommentar, skriven , av Kajsa:

tack för kommentaren hos mig, nu hittade jag även till dig.... Vita trägolven är riktigt riktigt fina, jag kommer snart att lägga ut en bild. Om de är svårstädade tror jag inte, man ser all smuts så det borde gå snabbt att städa.... Jag har lite städmani ändå så mig gör det ingetting, det snygga väger upp.....

Ha en underbar dag....

Kram Kajsa

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Tack för att du la en kommentar hos mig.Vad kul att ni har köpt hus.Ska bli kul att följa renoveringen och allt runt omkring.Hoppas ni får en fin dag & att solen lyser hela dan!

5:e kommentar, skriven , av Hanna:

GRAATIS till andreas! ^^



hoppas ni får en mysig dag... kram!

6:e kommentar, skriven , av Martina:

Låter som en mysig dag ni har framför er. :)



Såg att ni köpt hus, spännande med renovering och allt fix. :) Det tar tid men man blir så nöjd och glad när ett projekt är klart.



Önskar er en fin dag.

7:e kommentar, skriven , av caroline:

grattis till manen, hoppas ni får en trevlig kväll. kram

8:e kommentar, skriven , av Frida-FantastiskaMamman:

Grattis till maken!!

Vad mysigt med familjegrillning, hoppas att ni har uppehåll & får en trevlig kväll!

Kramar<3

9:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Hoppas att ni får en mysig och solig grillkväll!



Kram!



Ps; Och grattis till mannen såklart :-)

10:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Stort grattis till herrn i huset :) Hoppas ni har bättre väder för grillning än vad vi har, här öööööser regnet ner... :(

Vi bor förresten i Mora, det ligger ca 10 mil härifrån... Klart ni ska fota barnen, det är absolut värt varenda krona!

Kram till dig :)

11:e kommentar, skriven , av Evelina:

Grattis till honom!

Många tattoos han har, fint tycker jag hihi!



Kramar

12:e kommentar, skriven , av Katrin:

Åh har ni köpt hus? Håller ni på och renoverar då kanske..?



Tack för din omtanke!

Ja man blir helt paralyserad när något hemskt händer de små.. tur i oturen att det var snabblim!

Vågar inte tänka på hur det gått ananrs.. usch!



Kram!



Och grattis till karln din också =)

13:e kommentar, skriven , av FLOOSAN:

Grattis till karl din!

14:e kommentar, skriven , av Lina:

Grattis till pappan i familjen=)



Spännande med hus!

Ligger huset också i västerås?



Ha en bra kväll!

Kommentera inlägget här :