Godmorgon!

publicerat i Vardag
Idag har vi sol fast jag vet inte om det är så varmt ute, känns att det börjar bli svalare trots att solen är framme. Imorgon ska Alvin till dagis igen! Nu är han knappt förkyld, han börjar bli lite rastlös här hemma fast när vi är ute i huset går det bra för då kan han vara ute hela tiden. Idag har vi inga direkta planer, nyss hade vi besiktning av lägenheten och vi ingen anmärkning så det var bra! Andreas är på jobbet några timmar och sen ska han ut till huset, vi kanske åker med. Jag skulle behöva åka ner på stan och köpa lite kläder till Edvin och kika på overall till Alvin, såg att dom hade fått in lite sådant i torsdags. Kommer nog köpa en Didrikson i år igen! Fast om jag ska ner på stan får det bli en dag då Alvin är på dagis. Nu sover i alla fall Edvin och idag tog det tid att lägga honom mest för att Alvin skulle springa ut och in i sovrummet, brukar bli så när han har tråkigt nu läser han en bok!
Hoppas ni har en bra måndag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

ja de va supermysigt att få lite egentid med bara stor tjejen;)Engla har oxå varit förkyld men idag blev det dagis,hon ville inte gå:(

Nova e lite förkyld hon med,spännande med vinterkläder jag har inte bestämmt mig ännu vad det blir ,till Nova måste det oxå bli ngt nytt har inget som passar efter Engla:)kram

2:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten - Gravid i vecka 21:

Låter som en skön måndag det där :)

3:e kommentar, skriven , av emma:

hej smulan.. ska vi åka till åsby ngn dag? puss

4:e kommentar, skriven , av FLOOSAN:

jag sitter ute och njuter av solen och av tystnaden =)

5:e kommentar, skriven , av Fröken M:

I karlstad skiner solen och det är faktiskt riktigt varmt. Förmiddagen har spenderats på en uteservering i stan och snart är det dags att ta sig iväg till badet =) kram

6:e kommentar, skriven , av caroline:

här skiner solen också, men det är inte varmt. Känns som hösten kommmer närmare och närmare. MEn jag längtar lite =) Ha en bra dag. kram

7:e kommentar, skriven , av Jeanette- tävling pågår:

Skönt med besiktningen och hoppas allt går bra med dagis

Kommentera inlägget här :