Fredag!

publicerat i Vardag
Godmorgon fredag!

Här är det sol idag och det är härligt, känner mig inte helt hundra men förkylningen har iaf inte slagit till så jag kanske slipper :-) Gäller att tänka positivt! Edvin har sovit hela natten så han börjar nog bli bättre även om han är lite snorig. Känner för att ta det lite lugnt idag så vi får se om vi kanske mest blir inne idag. Andreas sa att det skulle bli fint väder nästa vecka och det hoppas jag verkligen, första veckan med huset. Ursäkta om jag är tjatig men just nu handlar allt om hus, renovering mm!
Edvin sover nu och Alvin kolla på barnprogram så nu ska jag försöka klä på mig lite, kan vara dags nu sedan klä på Alvin något.
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

du får bli huuuur tjatig du vill gumman.. meningen att du ska skriva de du känner för i din blogg.. =) o bara kul att läsa om hus o inredning =) me like.. vi får träffas här någon dag. o just ja när skulle sötnosen komma på måndag. puss

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Lyckans er som har fint väder! Här i Jönköping är det GRÅTT och REGNIGT och lite åska..försöker komma på vad jag och barnen kan fördriva tiden med inomhus hela dagen...

TREVLIG HELG!

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Sara: Hoppas solen kommer till er i helgen! Kram

Kommentera inlägget här :