3 hela dagar kvar

publicerat i Edvin
Idag är det bara fredag, lördag och söndag kvar sedan är vi HUSägare! Äntligen säger jag bara! Kommer bli mycket jobb och slit men det hoppas jag ska vara värt det! Just nu är ena vardagsrums väggen fylld med kartonger och fler lär det bli. Förra augusti/september flyttade vi också men det som är bra denna gång är att vi får huset en månad innan vi flyttar så vissa kartonger hinner vi packa upp under tiden. Har egentligen inte haft ork att packa idag men vad gör man inte när man får lite tid över. Kände mig nyss bättre men vet inte riktigt. Har inte tid att vara sjuk nu så detta ska nog gå över.
Edvin mår bättre idag tror jag, han vill inte äta så mycket mer än ersättning men han har inte varit lika täppt förutom nu när han skulle sova. Lite typiskt. Hoppas bara inte han vaknar och blir ledsen ikväll igen. Alvin verkar inte blivit smittad så det är skönt! Imorgon har jag lust att ta mig iväg till en park, man blir alltid lite piggare av frisk luft!
Hoppas ni där ute mår bra!

Kommentera inlägget här :