Tv, spinning och smoothie.

publicerat i Träning


Jag och Alvin gjorde en smoothie på banan, apelsin, kiwi, 2 burkar kesella, mjölk och lite yoghurt tidigare idag och nu ska jag ta mig en till. Just det det är blåbär i också :)
Andreas kom hem lite tidigare idag så jag åkte iväg på ett spinningpass på eftermiddagen. Var ett riktigt jobbigt pass denna gång + att jag hade tränat lite här hemma innan. Men det ska vara jobbigt så det ger något. Nu är Andreas på gymmet så jag ska sätta mig framför tvn.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Nu blir det smoothie här med, jag ska fira att jag fick riktigt bra tillbaka på skatten :) kanske blir det mindre efter jag deklarerat lägenhetsförsäljningen. vi får väl se. Ha en fin kväll!

2:a kommentar, skriven , av Erika::

ja riktigt dåligt av kappahl att inte göra små kill-kläder också!



Älskar med smoothies, tror inte man kan dricka för mycket :-) trevlig kväll!

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Ser smarrigt ut:)



Ja, Theo gillade jympan. Tyvärr är den mitt i hand sovtid så sista minutrarna på passet blev han lite gnällig. Roligt iaf att komma iväg och gör anåt bara han och jag. Mira fick va hemma med pappa.



Hoppas du får en bra natt. Kram

4:e kommentar, skriven , av Erika:

japp smoothie är såå gott och jag är inne i en sådan period nu :-9 sitter just nu och smuttar på min frukostsmoothie ;-9



hoppas du får en bra dag!

5:e kommentar, skriven , av carolina:

åh vad fräscht och gott, jag brukar ta hallon, blåbär och kesella och en liten skvätt mjölk så det inte blir för tjockt, och sen toppa med frön och nötter =)

6:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Verkar som smoothie är populärt hos många :)

Kommentera inlägget här :