Tuffing

publicerat i Vardag


Edvin idag.

Snart är denna dag över och den har gått med en rasande fart, blev lite väl gnälligt på eftermiddagen men nu sover Edvin och Andreas&Alvin är på Ica Maxi. Vårt stammisställe. Dom ska köpa lite mjölk och sådant så vi har det hemma. Antar att dom köper med sig någon mat hem också. Klockan sju har vi dessutom tvätt tid.

Jag lagade köttfärsås på eftermiddagne som jag tänkte vi kunde äta imorgon till middag och ja vad tror ni händer. En ljuslykta på fläkten gick sönder och då vågar jag inte äta maten så det blev att kasta. Fruktansvärt irriterande måste jag säga eftersom jag samtidigt burit på Edvin som bara gnällde. Får försöka hinna laga imorgon när Alvin är på dagis för sen ska vi på 1 års kalas och på kvällen ska Moa sova här. Typsikt att det ska bli så när man för en gångs skull gör matlådor..

Kommentera inlägget här :