Torsdag

publicerat i Vardag

Tänkte att det var onsdag idag men det är de ju inte utan torsdag! Kort vecka! Efter jag och Edvin lämnat Alvin så gick vi hem och jag åt frukost bland annat sen har vi varit ute och gått över en timme. Så skönt. Får se om det blir en till promenad senare men solen är inte framme just nu.



Alvin ville mata Edvin igår morse och då satt jag Edvin i sin babysitter. Säkrast så! Sen sprang Alvin iväg och sa att han måste ha handduk sen la han upp den på axeln :-)

Nu leker Alvin och Edvin sover ute i sin vagn. Nu fick jag äntligen upp båda balkongdörrarna så jag slipper fälla ihop vagnen varje gång. Lite små jobbigt. Fick ta en skruvmejsel och skrapa lite för det hade fastnat färg där man öppnar den ena dörren.

Hoppas ni har enb ra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Vilken duktig storebror han är:)skönt att ingen reaktion kommit på vaccinet,vi ska dit den 22april:( kram

Kommentera inlägget här :