Springa

publicerat i Vardag



Jag och Edvin har varit ute och sprungit/gått efter vi lämnat Alvin på dagis. Var lite jobbigt med vagnen men det går utmärkt att springa med den. Nu har Edvin fått sin smakportion och jag ska äta några ägg, sen blir det en dusch och snart ska Alvin hämtas igen. På hans nya dagis kommer han nog gå 3 dagar i veckan och då 5timmar. Då hinner jag med något i varje fall! Vet inte vad vi ska hitta på idag men det är fint väder idag med! Ikväll ska nog jag och Moa gå på 30min spinning sen 30 min bålträning. Kommer nog blir jobbigt. Ska bara se till så att det passar in här hemma först.

Hoppas ni får en bra dag nu ska jag kika vad Edvin gör i babygymmet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

åh fysjutton vad söt han var på bilden

2:a kommentar, skriven , av Erika:

vad söt han är och vad hurtig du är! kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Edvin tackar och bockar :-)

Kommentera inlägget här :