Söndag

publicerat i Vardag

Godmorgon!

Igår var vi hos Andreas pappa hela dagen, var på marknad så Alvin fick åka karusell sen grillade vi och hade det trevligt. Alvin skrattade jätte mycket i karusellen såg så roligt ut! Fast sen ville han inte gå av. Annars är han inte på så roligt humör just nu. Han gör allt han inte får och lite till, lyssnar inte på vad någon säger. Hoppas det försvinner snart för allt är jag vill inte , jag kan inte mm.. Idag ska vi försöka hinna med att handla, städa, tvätta, ut och gå, Andreas vill ner på stan för att köpa en jacka sen ska vi kankse på en visning också. Tror inte vi hinner med allt men det skulle vara skönt. Tvätta måste vi i alla fall göra. Jag skulle vilja besöka barnens hus också. Mycket man vill göra..


Hoppas ni haft en bra helg och får en bra söndag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Då var det nog dig jag såg på norbergs marknad igår. Du var på andra sidan mig om man säger så, men ändå en bit ifrån. Tänkte komma fram och säga hej, men det var så mycket folk. Jättesvårt att komma fram med barnvagnen :(

2:a kommentar, skriven , av Erika:

ja du gick typ på andra sidan gatan, ungefär vid Lindex så jag kunde inte bara rusa fram från andra sidan liksom, hehe :-)



Ha en mysig söndag! kram

Kommentera inlägget här :