Söndag kväll

publicerat i Vardag

Godkväll.. Känner mig rätt trött idag så det blir nog att lägga sig i tid. Fast jag har varit trött flera dagar i rad nu efter Andreas utbildning, fick inte många timmar sammanhängande sömn då.. Vi har i varje fall hunnit med en del idag, dock ingen husvisning men så är det ibland. Jag har tvättat i 6 timmar och städat medans Andreas gick ut på promenad med Alvin&Edvin, sen har Andresa&Alvin storhandlat och jag åkte till hälla shopping en sväng på eftermiddagen. Skönt att komma ut lite själv.

Veckan som kommer så ska jag till barnmorskan imorgon så då måste nog Andreas ta sig hem till lunch, sen på tisdag ska vi göra UL på Edvins lilla hjärta så då måste Andreas komma hem eller så måste vi ha barnvakt till Alvin. Stackarn kommer säkerligen bli jätte ledsen när han ska ligga stilla. På fredag ska vi till bvc och prata om smakportioner, mjölkfritt och sen till helgen ska vi göra ett nytt försök att gå på husvisningar.. Hoppas på sol också!

Kommentera inlägget här :