Renée

publicerat i Vardag


dålig bild. Men jag har köpt fiberlakrits från Renée Voltaire. Första gången jag testar något från dom, det ska vara utan e-nummer och sånt om jag itne tar fel. Var gott i alla fall!

Härlig solig men mina kära barn har inte varit så roliga :-) Vet inte vad som var fel men Alvin var gnällig och Edvin med. Var i alla fall ute och gick snabbt innan vi hämtade Alvin sen en lugnare promenad med två stopp på lekparker för Alvin. Alvin ville klä av sig alla kläder men jag försökte stoppa honom lite! Är inte sommar än..

Nu är tvätten upphämtad och jag har varit på ica maxi och packat lite. Vi ska åka till mamma och Janne imorgon har jag tänkt. Xandra är tvungen att jobba och det förstår jag ju så jag tänkte att vi skulle ut på en roadtrip. Vet inte hur det ska gå bara ensam med barnen i bilen, Edvin var ju inte så glad sist. Nu är det inte riktigt lika långt i alla fall. Blir en hel del packning för en dag bara!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

xandra...undra om det är samma xandra som jag känner? =)

kul att du hittade lakritsen tillslut, du får säga sen vad du tyckte =)

2:a kommentar, skriven , av Katrin:

Vilka söta små charmtroll du har!



Jag har en liten tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt barnplagg, det kanske vore något för dig och dina så..? =)

Kommentera inlägget här :