Ny vecka

publicerat i Vardag

Godmorgon.

Här lyser solen men jag blev på lite dåligt humör nyss när dom från mödravården ringde och avbokade min tid ännu en gång. Min barnmorska var sjuk idag och det är väl inget man kan rå för men det finns ju fler barnmorskor där och nu blir jag less på att jag aldrig får min bokade tid. Jag ska nämligen sätta in en spiral och det måste man göra precis efter mensen så nu får jag väl vänta en månad till. Hon hade inga tider denna vecka sa hon, sist hon ringde sa jag att hon kunde ringa om dom fick någon som avbokade och då fick jag till svar att hon minsann inte kunde hålla reda på sådana saker.. Undra om det finns något annat ställe man kan ringa till?

Annars ser det ut att bli fint väder så det blir att gå ut lite senare. Har lite tvätt att fixa med medans Alvin är på dagis och jag har precis betalt lite räkningar och ringt västerås stad ang om att säga upp Alvins plats men det behövde man inte göra längre. Ringde förra veckan med men sen sa hans nuvarande fröknar att man visst måste säga upp sin plats men det var tydligen ändrade regler. Ikväll ska jag på spinning också! Äntligen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emmaa:

ring kvinnokliniken

2:a kommentar, skriven , av emmaa:

ungdomsmottagningen kan du oxå ringa =)

3:e kommentar, skriven , av Petra:

Åh måste ringa min mnc tant oxå inser jag nu;)usch har skjutit upp detta besök lite väl länge nu man måste väl gå på efkontroll haha kram

4:e kommentar, skriven , av Erika:

Har du provat ringa kvinnoläkarna? dit går jag. prova ring, svarar dom inte så lämna ett meddelande så brukar de vara bra på att ringa upp.

Länk: http://kvinnolakarna.se/

Kommentera inlägget här :