Morgon med Edvin

publicerat i Edvin



Edvin påväg ut i vagnen för att sova på balkongen. Han är van med att sova där nu, han brukar nästan somna när overallen åker på! Inte alltid men det brukar gå smidigt att lägga honom på balkongen. Nu sover han inte inne alls på dagarna nästan. Det är tak över balkongen + att det finns regnskydd om det skulle regna. Sen blir han inte väckt av Alvin på samma sätt heller.

Jag och Edvin har myst på morgonen. Roligt när han är vaken de timmar Alvin är på dagis även om jag inte får något annat gjort men det kan jag ta sen. Ska snart diska undan och försöka komma på vad Alvin ska få för lunch. Det tråkigaste jag vet i matväg är att laga lunch. Middag är helt okej men lunch är så tråkigt. Skulle velat tvätta håret men jag ska ändå träna ikväll så det får bli då.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Har nyligen börjat läsa din blogg och jag undrar några saker..

Har du funderat på frågestund?

Hur gammal är du? Har fått för mig att du fick Alvin som väldigt ung. Hur har det fungerat med skola och allt`?

Är ni jämställda hemma?

Vem är Edvin hos när du tränar?

Hur mycket tränar du?

Är det inte svåret att få tid till det och massa annat med två barn?

Vad ska du göra efter föräldraledigheten?

Kommentera inlägget här :