Här var det

publicerat i Alvin&Edvin

tomt på inlägg :-) Har haft lite fullt upp nu.. Igår var det 1 års kalas för Adrian, sen var vi ensamma på eftermiddagen och Moa kom och räddade läggningen på Edvin. Hon badade Alvin medans jag la Edvin sen så sov hon är. SKönt med lite sällskap. Jag hade svårt att somna sen för jag låg och lyssnade vem av dom som skulle vakna först. Det blev Edvin sen kom Alvin upp och hade kissat ner sig. Han hade blöja så den måste ha settat snett för han brukar inte ens kissa på nätterna längre. La han i vår säng sen vaknade Edvin halv 5 och var pigg. Efter mycket om och men så fick jag han att somna om i Alvins rum sen la jag mig hos Alvin coh vi sov till halv 8. Annars hade jag varit död nu..



Edvin påväg till Adrians kalas

Adrian som fyllde 1år!

Alvin roar sig med att låta lite :-) Alvin blev faktiskt blyg ett tag, väldigt ovanligt men sen lekte han på!

Kommentera inlägget här :