Godnatt

publicerat i Vardag

Godnatt skulle jag vilja skriva nu men det kan jag inte göra. Riktigt skit natt om man får skriva så. Alvin kom in springande efter elva någon gång och då vaknade Edvin som redan hade börjat böka sen vi gick och la oss. Jag sa till Andreas innan vi la oss att jag hoppas inte Edvin vaknar på ett tag för jag är så trött. Men den önskan gick inte i uppfyllelse. Sen vaknade han redan efter 1 igen och började skrika efter han ätit mat. Vet inte vad som tog åt honom. Fick honom tillslut att somna om för att han skulle vakna igen vid 5. Då åt han sen fick jag byta en full blöja så jag hoppas att det var anledningen till att han skrek så han inte fortsätter med det på nätterna. Sen krånglade han så på något sätt fick jag honom att somna om brevid mig, annars brukar inte han inte somna i vår säng längre. Tur att det är helg nu för då tar Andreas Edvin, inte för att man får sova en hel natt för det utan då får man ta Alvin som vaknar han med.

Nej nu ska jag sluta klaga men ibland önskar jag att man kunde trycka på en knapp så båda barnen sov hela natten allra helst Alvin!

Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ett tips är, som jag själv börjat med är att du säljer lite eller bara något i taget. istället för att samla på sig och tänka att man måste lägga ut allt på en gång. bättre att få något sålt än inget resonerar jag :-)

Kommentera inlägget här :