Godmorgon söndag

publicerat i Vardag

Godmorgon!

Igår var jag och åt lunch med Emilia på stan sen åkte vi hem hit för att se finalen i innebandy. Rönnby vann så nu är nog Moa glad! Spännande match var det! På kvällen åt vi middag här hemma med Kalle och Danne.

Idag blir det att städa och tvätta litegrann sen ska jag träna, Andreas är påväg till gymmet nu. Skulle vilja gå ut lite också för det är sol idag. Blev i alla fall inge snö som jag hörde att det skulle bli. Tur det! Nästa vecka åker Andreas bort tre nätter så min mamma kommer ner på onsdag, får se vad vi ska hitta på då. Jag önskar att det blir sol, lite lättare att hitta på något då.

Hoppas ni har en bra helg.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolina:

jo, det kom faktiskt snöblandat regn en snabbis, typ 5 minuter när vi åkte hem från ängsö! innan hade det vart 14 grader i solen, helt galet :O

Kommentera inlägget här :