Vår nya vagn!

publicerat i Barn shopping

Idag har vi köpt vår nya vagn. En Phil&Ted sport blev det. Jag var mer inne på en UJ syskonvagn först men Andreas sa att om vi köper en sådan stor/bred dubbelvagn när vi bor nära stan så skulle han aldrig köra med den.. Sen har vi blivit mer och mer inne på Phil&Ted från att inte alls gilla den i början men nu känner jag mig riktigt nöjd! Är glad att han övertalade mig + att den inte tar så stor plats i bilen och går in i hissar mm. Alvin gillade den också, han sa det ä min flera gånger. Sen får vi se vad vi tycker när vi använt den mer och när bebis kommer men det blir nog bra. Köpte den för 4000kr och det är förra årets modell(08) + att den är i jättebra skick så det var nog ett bra köp! Måste bara lära mig hur den fungerar men tror jag förstått det mesta..




Ska nog låna Liam och provköra den med två större barn :-)Nu är en sak inhandlad i alla fall!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

riktigt läcker var den =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Ja den är det! Tror det kommer bli bra.. Tack för hjälpen idag!

3:e kommentar, skriven , av Erika:

fin fin är den vagnen, vi var också inne på den men nu tror jag vi ska vänta på "hammerhead" modellen. Vart i v-ås bor ni? ha en fortsatt skön kväll!

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Erika: Ja den är inte fel den heller :) Vi bor på skallberget!

5:e kommentar, skriven , av Petra:

Hoppas att du blir nöjd med vagnen:)jag letar en syskonvagn jag med,ha en fin kväll

6:e kommentar, skriven , av Jasse:

Va fin vagn!

7:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Petra, Jasse: Ja den är jättefin!

Kommentera inlägget här :