Torsdag

publicerat i Vardag

Idag går vi in i vecka 25. "Bara" 15 veckor kvar nu, men det går nog rätt snabbt tror jag när det blir advent, jul och nyår. Längtar till julen för det är så mysigt men denna jul vet jag inte riktigt hur det blir, orkar säkert inte göra allt för mycket så vi ska nog vara hemma. Ska bli spännande att se i december hur bebis ligger om det blir snitt eller "vanlig" förlossning. Eftersom jag gjorde snitt med Alvin och det gick väldigt bra så känns det verkligen nervöst om bebisen inte ligger i säte. Har i princip ställt in mig på snitt, även fast det inte alls är säkert att det blir så. Går nog bra oavsett!

Idag ska jag läsa och skriva lite sen kommer besiktningsmannen kl 10. Får se om han har något att klaga på, tycker då inte han borde ha det men man vet aldrig. Det som skulle kunna vara är att det är förstora hål när vi tar ner tvn från väggen men just nu sitter den uppe. Jag får väl säga att det är ganska många hål bakom den så dom inte får en chock sen.. Just det Andreas fick låna kartonger igår av Kalle så jag ska nog packa lite också!

Kommentera inlägget här :