Ny vecka

publicerat i Vardag

Så var det måndag igen.. Tyckte nyss det var sommar och snart är det oktober. Ja den här veckan har jag ganska mycket att göra. Ska försöka hinna med en massa idag för imorgon ska jag vara i skolan. Alvin har npg haft en bra helg, varit ute nästan hela tiden och spelat boll boll boll. Han tröttnar aldrig. Vi åkte förbi Andreas pappa igår och där fortsatte Alvin med att spela fotboll. Han fick även ett real madrid set av sin farbror. Jättesöt är han i det. Han fick en barca tröja av min mormor förra sommaren och så fort han ser den tröjan så ska han ha den på sig så det var bra med en till :-) Nu fick han shorts också!
Nu ska jag äta lite frukost.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Ja och ännu mer sugen blir jag på att rida nu när det varit en sådan fin höst- härligt att kunna rida länge ute i en paddock eller långritter! måste ta tag i ridningen när jag får möjlighet, så typ om ett år kanske ;) ha en bra dag!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Erika: Ja det är härligt att rida på hösten! Speciellt de dagar det är sol! Kram

Kommentera inlägget här :