Måste ut

publicerat i Vardag

Nu tror jag det slutade att regna, måste passa på att gå en sväng när jag hämtat Alvin. Att sitta inne en dag för mig knäpp speciellt när man läser och läser.. Är snurrig i mitt huvud. Har försökt settat och skrivit upp allt jag ska göra varje vecka fram tills kursen är slut. En massa läsa och skriva blir det. Fast det hade jag räknat med och det ska bli roligt men i början är det så rörigt så det bara går runt runt.. Köpte 4 böcker av tjejen jag mötte upp, 400kr blev det sen gick jag in på bokhandeln och såg då att en av böckerna kostade 399kr ny. Bra köp! + att hon knappt använt dom då hon hoppade av. Idag måste vi försöka handla, vi hann aldrig igår.

Ärligt talat vet jag inte hur vi ska hinna med allt innan flytten men det får lov att lösa sig. Vet inte när vi ska hinna packa, som det ser ut nu så hinner vi iaf inte i veckorna. Andreas kommer hem tidigast halv 6 varje dag. Sen är det mat och läggning för Alvin.
Men jag tror mamma kunde ta Alvin en helg och det skulle han nog tycka om för han började nästan gråta när han inte fick följa med dem hem i söndags.. Flera gånger sa han "mi gå me, mi gå me", sötisen :) Fast bara vi börjar packa så går det fort för vissa saker kan vi bära över direkt, känns bara så mycket allt nu! Tur säger jag bara att jag inte mår illa eller något annat som man kan göra när man är gravid då hade det inte varit roligt!

Nu ska jag hämta Alvin!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!:

Hejsan!

Ogillar att göra "reklam" egentligen, men såg att du tävlar hos "Prinsessan".

På barnshoppingbloggen kan du också tävla om en vinteråkpåse från Elodie Details och inte nog med det, du får även vintermössa, tofflor & shopperväska med i vinsten!

Tävlingslänk:

http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/september/tavling-25-vinn-ett-ride-in-style-paket.html

Tack!

Kommentera inlägget här :