Magsår

publicerat i Om mig

har jag inte fått än men det känns som jag kommer få det snart.. Så allvarligt är det nog inte men jag känner mig sjukt stressad över allting som ska göras innan vi flyttar, både med flytt och skola. Vi har helt glömt bort att flytta el och bredband, sen fick jag lite panik när jag tittade på deras hemsida och det skulle ta 5 veckor att flytta bredbandet!! Men som tur var så ringde Andreas och vi får det samma dag som vi flyttar och dom bjuder på flyttavgiften! Det tackar vi för. Måste ha bredband för att kunna plugga..

Till den sak som är jobbigast. Vi ska lämna in nycklarna senast halv 12 den första oktober och får nycklarna till den nya lägenheten kl 13. Det betyder att man är bostadslös en timme! Fick lov att ringa idag och kolla och det stämde, hon sa att det är en skit jobbig flytt det kan man inte sticka under stolen med eftersom man då måste ha sina saker någonstans en timme utan att ha en lägenhet! Hon menade att man i princip måste börja städa nu och ställa allting i ett rum för att sedan kunna bära ner det på en gång och skynda sig för att städa ur lägenheten innan nycklarna ska vara inne.
Första oktober är en torsdag dessutom och tror ni inte att jag har föreläsningar hela dagen från 9-16.. Det har vi nästan aldrig på schemat. Sen är det alla grupper så det är antagligen något viktigt! Måste försöka hitta någon som är ledig och kan hjälpa oss att flytta..
Nej nu ska jag äta lunch..

Kommentera inlägget här :