Godmorgon

publicerat i Vardag

Nu har jag lämnat Alvin på dagis och tvättat lite. Nu ska allting bara torka och sedan det jobbigaste att ta hand om all tvätt. Råkar ha lite liggandes från förra veckan med. Att tvätta är inte det roligaste jag vet. Tvättar hellre fönster :-)
Alvin vill aldrig ha jacka på sig på morgonen längre. Konstigt det där för hela sommaren ville han ha jacka men nu när det är 10 grader ute ska han inte ha den. Fast det får han inte bestämma så jackan åker på ändå. Även om han tar av den flera gånger sedan. Han tycker i alla fall om att ha skor på sig än så länge, tur det :) Idag kommer Andreas bara hem en snabbis efter jobbet innan han och några till ska gå på hockey. VIK har premiär tror jag. Så jag och Alvin får klara oss själva. Då har jag tid för att läsa ut min bok!

Nu är det dags att sätta igång med Tentamen...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

haha låter som att vi skulle byta tjänster, jag tycker det är ganska kul att tvätta kläder men tvätta fönster går fetbort :-)!



kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Evelina: Ja vi kan gärna byta ;)

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Det är samma här, vi har inte några kompisar här som har barn men nu är flera gravida på jobbet så de kanske man kommer hänga med lite mer sedan =)

Kommentera inlägget här :