Fredag!

publicerat i Alvin

Äntligen fredag fast denna helg måste jag nog läsa lite, annars ska jag försöka göra allt på veckorna så jag slipper sitta och plugga på helgerna. Ser ut som vi ska åka till mamma i helgen. Berättade det för Alvin imorse och direkt sa han Meja Meja (mammas hund) sen mama ja vill inte ha boys när vi sa att det är efter dagis. Boys = barn i Alvins värld så jag tror han trodde vi skulle åka direkt och därför ville han inte till dagis.. Om en kvart ska dom fotograferas så jag hoppas det går bra!
Till en annan sak.. Alvin vaknade inatt och då gick jag in dit och märkte att han hade kissat ner sig som han numera har börjat göra 2 gånger per vecka. Det har han aldrig gjort förut, tror knappt han kissade igenom blöjan någon gång när han var bebis och då brukar det ändå hända olyckor.. Vet inte varför han börjat kissa så mycket.. Tänkte att det kanske beror på vällingen men den har han alltid ätit innan han somnar. Vet inte riktigt vad man ska göra.. Jag tror inte vi kan väcka honom och byta blöja innan vi somnar för då skulle han vakna..

Kommentera inlägget här :