Eftermiddag

publicerat i Vardag


Har suttit fram tills nu och läst och skrivit hela dagen.. Är lite trött i ögonen nu men ska snart hämta Alvin så då tänkte jag att vi skulle ta en promenad och sedan spela lite fotboll. Jag kan ju inte direkt springa så mycket så det får bli lite mer stillsamt än han spelade igår.. Han brukar säga åt mig att backa när det finns någon annan att spela med.. Backa mamma backa. Så sa han till mamma också i helgen för då dög bara Janne.
Nu börjar jag känna av att jag blir mer kissnödig, har sprungit på toa hela dagen känns det som.. Dricker rätt mycket när jag sitter här hemma men det är väl bra fast det är jobbigt att behöva gå på toa!

Jag skulle behöva ett par nya skor! Egentligen flera par nu när det börjar bli kallt. Mina puma skor har sjungit sista versen och Andreas hade köpt nya fred perry idag på lunchen.. Vet inte riktigt vad jag vill ha bara. Gärna några som går upp lite som converse fast jag vill nog inte ha converse. Sen ett par höga stövlar fast utan klack annars kan jag nog inte gå i dem i vintern. Ja nog om det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Hehe, jag blev precis lite full i skratt när jag såg dina kläder. Sitter nämligen i precis likadan outfit... :)

2:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

vad skoj att leta nya skor! köp inga dyra nu bara om dina fötter är svullna! jag har en storlek större nu haha...



kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ida: Haha tänk hur det kan bli :-) Sköna var kläderna iaf..

Evelina: Ja just ja det måste man också komma ihåg! Tack :)

4:e kommentar, skriven , av *Sofie*:

Fina fina magen!!!!

Snygg du är i håret med förresten

5:e kommentar, skriven , av Erika:

ja vi försöker också att äta fisk en gång i veckan men man borde som sagt äta mer. Har blivit en dålig vana, dags att ändra på den.. fast det har jag sagt förr :P

6:e kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Tack ;)

Erika: Ja det har jag med :-)

Kommentera inlägget här :