Dagens

publicerat i Om mig


Vet inte om jag skrev att vi gick in i V 23 igår? Ja om inte annat gör jag det nu. Tiden går alldeles för fort just nu känns det som. Har 100 saker som måste vara gjorda de närmsta veckorna. Först och främst tentamen 1 som ska vara klart 21/9, nästa vecka måste jag ha ett första utkast. Sen har vi andra mindre uppgifter varje vecka + en ganska stor som ska vara klar den 22/9. Sen är det kapitel som ska läsas sen får jag jobb sms som jag vill tacka ja till men vet inte om jag har tid?

Sen ska vi flytta den 1 oktober som är en torsdag och jag hoppas vi kan få nyckeln helgen innan då mamma ska vara barnvakt till Alvin. Vem kan flytta på en torsdag? Innan dess måste vi packa och städa ur lägenheten. Rensa förråden måste vi också göra.. Sen ska vi komma ordning i andra lägenheten. Sen ska jag ut på VFU andra veckan i oktober och det krockar med Andreas utbildning som han också måste gå på. Han ska vara borta 3 nätter och jag hoppas innerligt att Alvin håller sig frisk för jag kan inte ta ledigt då och inte Andreas heller då hans företag betalar väldigt mycker pengar för den utbildningen..

Jo jag tycker det är roligt att plugga och det är intressant det vi läser och det ska bli väldigt skönt att flytta men allt händer på samma gång. Jag har i alla fall börjat skriva lite på tentamen 1 idag. Ska försöka plugga lite i helgen när vi är hos mamma.

Nu ska jag snart hämta Alvin! Han kommer nog ha roligt i helgen då han kan vara ute och springa runt..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

Härligt med flytt :D Då har du något att pyssla med när boa-instinkten slår till med full kraft hihi!



magen är dövacker och du är väldigt söt!



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Erika:

snyggt med den vita skjortklänningen!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Petra: Ja det ska bli kul! Men jobbigt också ;) Tack så mycket!

Erika: Tackar :)

Kommentera inlägget här :