Bm besök!

publicerat i Graviditet nummer 2

Så nu är jag hemma från barnmorskan och ska äta lite lunch. Allt såg bra ut och det var skönt, fast jag har inte trott något annat heller då jag mår väldigt bra och glad är jag för det! Jag som har trott att magen är SÅ stor fick mig en liten chock när mitt sf-mått är 20 nu och var 23 med Alvin i samma vecka. Då tyckte alla att magen var så liten fast den var större än den är nu. Fast denna gång har jag gått upp mer och snabbare i vikt tror jag så det är väl en anledning. Vi har ingen våg hemma och jag har inte vägt mig sedan i juni tror jag och det är inget jag orkar bry mig om heller. Men jag ska i alla fall väga mig innan förlossningen! Hjärtljudet låg på 145 så det såg också bra ut. Fick lov att fråga om hur det är med att bära då jag bär ganska mycket fortfarande fast hon sa att så länge jag inte har problem med foglossing/bäckenbenet så är det inte så farligt. Men visst ska man tänka lite på det.. Men det är lättare sagt än gjort när vi bor högst upp och Alvin inte alltid är så duktig på att gå i trappor..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Ja jag hoppas den kommer vara lika bra som den verkar! men en del har tyckt att vanliga p&T kan känns lite ostabil ibland när man kör bägge barnen, så med två hjul fram måste den ju bli perfekt =) Hoppas du har en bra dag!

Kommentera inlägget här :