Veckan

publicerat i Vardag

Detta har verkligen varit en stressig vecka och mycket att göra. Är stor skillnad på att vara två här hemma än när jag var ensam. Har skickat in halva tentamen för respons nu sen när jag får tillbaka den på onsdag ska resten skrivas. Jag ska även ge respons på en annans arbete så det ska jag börja med ikväll eller imorgon. Idag tog Andreas med sig Alvin till rocklunda för att titta om det var någon hockey träning/match de kunde se och VIK hade träning inför sin match så Alvin hade settat som förstenad och tittat på när dom tränade. Händer inte ofta att han sitter still så han tyckte nog det var roligt! Då passade jag på att städa och göra en tårta för Andreas mamma + familj har varit här idag och hälsat på.
Alvin har inte sovit på dagen idag så han har verkligen lekt rövare här hemma, han har gjort allt man inte får göra :-)


Nu ville han sova sa han och han somnade på 5 minuter!

Kommentera inlägget här :