Tisdag

publicerat i Vardag

Idag är jag trött! Försöker skriva på min tentamen men det går inte så bra idag.. Andreas ringde nyss så jag fastnade i telefonen lite för länge så nu har jag tappat bort mig. Gillar inte att skriva på kvällarna speciellt inte efter 8 timmar med "jobb", är ganska trött i huvudet redan. Hade helst av allt velat somna brevid Alvin eller titta på tv men jag ska nog sätta mig om en halvtimme och titta lite innan jag ska sova. Alvin var trött idag och han var lite ledsen sen frågade han efter pappa flera gånger.. Kanske ska hålla han vaken på torsdag lite längre så han hinner säga godnatt när Andreas kommer hem.. Tror dom slutade 18 i stockholm.

Dagen har i alla fall gått bra och det är roligt när man börjar lära känna många av barnen mer. Tar ett tag att lära sig 36 namn bara men nästa gång när det är 2 veckor i sträck så blir det nog lättare. Har gjort en av de två observationer vi skulle göra idag.. Vi skulle titta på samtalet mellan lärare och barn. Lite svårt är det allt att reflektera över det sen..

Nej nu ska jag försöka läsa lite sen göra några smörgåsar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det är mysigt med syskonkärlek =) hoppas du får en bra onsdag!

Kommentera inlägget här :