Ruskigt trött

publicerat i Om mig

är jag idag och då har jag sovit som en kung idag i vår nya säng! Vi var på ikea (igen) igår och köpte madrasser, byrå och lite små saker. Köpte två byråer rättare sagt men vi ska byta en av dem kom vi på igår innan vi somnade. Tur att vi inte hinner packa upp allt så snabbt :-) Förra veckan tog hårt på kroppen känner jag både min och Andreas, han har burit som en galning och sprungit i trappor och även jag har gjort lite för mycket mot vad man ska göra som gravid tror jag.. Fast vi har fått bra hjälp också, väldigt snällt! Har massa kvar att göra innan det är klart men nu har vi iaf en bra säng att sova i! Vi ska nog inte ha någon sängstomme eller vad det heter möjligtvis en gavel men annars hade vi tänkt att sätta upp lite tavlor bakom sängen eller något liknande.. Ser tomt ut nu bara..

Har mycket i skolan också så det går inte så snabbt att packa upp allt men det får ta den tid det tar.. Vi ska försöka göra klart badrummet innan helgen då det blir lite kalas (jag fyller 20).. Har förträngt att jag fyller år för jag vill inte ha folk här i röran ;) Haha.. Men det ska blir nog roligt ändå tror jag får väl använda kartongerna till stolar eller något..


 
Blev denna till hallen, passar med våran svarta spegel.. Det är en hemnes från ikea.

Sen ska vi nog byta en annan byrå till denna också från hemnes fast bredare och vit till sovrummet för vi vill nog ha dessa sängbord..

Fast vi får se hur det slutar! Hallen kanske blir klar imorgon iaf!

Kommentera inlägget här :