Morgonpigga Alvin

publicerat i Alvin



Jag tog fram ett par mjukisbyxor till Alvin idag eftersom det borde vara skönare under alla utekläder men nej det gick inte hem. Vill inte ha dom mamma sen tog han fram ett par jeans istället, visst är det snyggare men kanske inte bekvämare :-) Han fick iaf bestämma idag, orkar inte bråka om allting på morgonen.. Huvudsaken han inte fryser! Ska försöka ta honom till frisören i helgen men det krävs lite tålamod om man ska gå dit, fast förra gången gick det väldigt bra mot vad jag trodde.. Andreas vill gärna att jag ska göra det så jag kanske kan göra det på lördag när han ska tapetsera..


Nu ska jag lyssna klart på Magnus Betnér, gillar hans råa humor.. Sitter här och garvar för mig själv.. Haha

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecca:

åh så gullig:D

2:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

hihi så busig han ser ut!!

hoppas ni får en bra dag!



kramar

Kommentera inlägget här :