Lite ordning

publicerat i Om mig






Alvins rum och köket är i princip klara nu i alla fall! Lite fler tavlor ska upp på väggarna i Alvins rum och i köket behövs det städas lite mer. Måste tvätta fönstrerna och göra rent ugnen framförallt. Vill inte använda ugnen innan! Vi köpte en expedit hylla till Alvin igår som jag gjorde klart idag. Ovanför sängen ska han få ha någon tavellist med sitt gruppfoto från dagis sen på andra väggen tror jag han ska få en fotbollsflagga :-) Han är helt galen i sina fotbollströjor, vägrar ta av sig dom! I köket blev det målat och en fondvägg kom upp i helgen. Blev mycket bättre med fondväggen!
Vårt sovrum är klar tapetserat men helt tomt, ska nog köpa en säng idag sen är hallen klar målad men vi har inte satt upp något där än. Sen är det badrum och vardagsrummet kvar då.. Vi har i alla fall lämnat ifrån oss nycklarna från gamla lägenheten så den stressen är borta!

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofia:

Hissgardinen i Alvins rum, vart har du köpt den?

2:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

vad ljust och fint rum han har, skönt att komma iordning :-)



kram!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Sofia: Det vet jag faktiskt inte! Den är rätt gammal. Men jag såg liknande på ikea idag :)

Evelina: Tack :)

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Vart har ni flyttat? :)

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Elin: En större lägenhet inärheten av där vi bodde bara!

6:e kommentar, skriven , av Elin:

okej men det är nog ganska skönt att få lite större :) Vi planerar på att flytta till Västerås nästa år eftersom jag ska börja plugga. Vilket område bor ni på?

Kommentera inlägget här :