Imorgon ny vecka

publicerat i Gravid veckor

Imorgon går vi in i vecka 28! Oj vad tiden går snabbt känner jag, snart vecka 30 och då känns det som väldigt nära. Alvin föddes i V.37+6 så alltså V.38 eftersom det blev planerat snitt. Om det blir det även denna gång med, kanske det bara är ca 10 veckor kvar. Oj lite nervöst känns det allt men denna gång är det mer Alvins reaktion som är lite spännande, men såklart att träffa den nya med! Men denna gång känns det inte nervöst på det sättet som det gjorde med Alvin, för nu vet man vad som väntar med en liten bebis. Även om alla barn är olika.


Mår i alla fall väldigt bra fortfarande, har inte känt av någon foglossning på sistone. Kanske beror på att jag inte hunnit gå så mycket på långpromendader. Det går bra att vara på förskolan med, har inte känt av något som upplevs som jobbigt med tanke på graviditeten. Nästa gång jag ska vara där är det 2 veckor och i början på dec, då är jag höggravid. Men det ska nog gå bra det med!
Vi har i alla fall två ev namn. Ett killnamn som vi är ganska säkra på nu innan bebis kommer, och ett tjejnamn som inte är lika säkert men som vi tycker om. Båda namnen är nog inte så vanliga och speciellt inte tjejnamnet. Men det behåller vi tills lite närmare eller tills vi besämt oss helt, alltså vid födseln.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

åhh jag har verkligen glömt hur mysigt det är att fundera på namn avis



Fin mage!!! :D



KRAM

Kommentera inlägget här :