Godmorgon onsdag

publicerat i Vardag

Igår kväll somnade jag vid 19 och sov två timmar, väldigt skönt! Känner att det är någonting på gång i kroppen och jag fick lov att låna Alvins nässpray igår för mitt är slut men än så länge är det inte så farligt.. Förhoppningsvis blir det inte de heller. Alvin vaknar vid 6 som en klocka varje morgon och vill ha välling på en gång. Men mamma säger han och pekar mot köket. Idag har vi muntlig redovisning i EXA 1 som är den respons vi ger på en annans arbete inför TEN 2. Lite nervöst men det ska nog gå bra, ska förbereda mig lite om ett tag.

Vårat sovrum börjar nu bli klart iaf! Fattas något mer på väggarna bara.. Trivs bra i det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja det är väl bäst att ta den annars har man kanske oturen att bli riktigt dålig OM man nu skulle åka på skiten. ha en toppenbra Onsdag!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Erika: Ja så tänker jag med!! KRam

3:e kommentar, skriven , av evelina:

Grattiiiiiiiiis!

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

skulle ju vara till betyget på de förra inlägget.. men men ;)

Kommentera inlägget här :