Godmorgon

publicerat i Vardag

Äntligen fredag och helg! Men jag måste nog plugga den här helgen men det är ändå skönt med helg. Alvin är på dagis nu och jag ska äta frukost sen skriva lite så jag kan åka ner på stan vid lunch.

Igår kväll när jag satt och tittade på tv så plingade det på dörren.. Först kände jag inte igen han som stod utanför men jag tror dom bor längst upp, en ung kille iaf.. Yngre än mig. Jag öppnade inte, sen gick det en timme och sen plingade det igen och då stod det en annan ung kille som jag aldrig sett någon gång utanför. Jag vågade inte öppna haha.. Den sista killen gick iaf sen och ut på gatan. Har ingen aning om vad någon av dom ville. Som tur var så vaknade inte Alvin någon av gångerna. Sista gången var rätt sen också, skumt får se om någon plingar på¨idag då kanske jag vågar öppna :-) Men man vet ju aldrig vad det är för folk och när jag är ensam hemma så låter jag det hellre vara..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av xandra:

BRA. Man ska aldrig öppna dörren när man är ensam. Man vet ju inte vad som väntar på andra sidan.



JAG VILL TRÄFFAS SAKNAR DIG OCH ALVIN JÄTTE MYCKET

2:a kommentar, skriven , av xandra:

BRA. Man ska aldrig öppna dörren när man är ensam. Man vet ju inte vad som väntar på andra sidan.



JAG VILL TRÄFFAS SAKNAR DIG OCH ALVIN JÄTTE MYCKET

3:e kommentar, skriven , av xandra:

Bra. MAn ska aldrig öppna när man är ensam. Man evt ju aldirg vad som står på andra sidan dörren och lurar.



JAG SAKNAR DIG OCH ALVIN JÄTTE MYCKET

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oj HAHAH de första kom inte fram stod de.

5:e kommentar, skriven , av Therese:

Jag ha bf den 15 januari. Så ett januaribarn borde det ju bli:)



Hur gammal är Alvin?



Du böjar också få lite mage nu. Tycker du att det är någon skillnad från när du vr gravid sist?

Jag blev mycket större mycket snabbare denna gången.

6:e kommentar, skriven , av Z:

Hej!

Jag tänkte fråga dig en sak..

Är de förskollelärare du håller på att plugga till?

Är de kul, svårt?!

Jag funderar nämligen själv på att börja plugga till de som du har lust får du mer än gärna skriva lite om hur du tycker utbildningen är!



/Zabina

7:e kommentar, skriven , av Sandra:

Xandra: Ja det är sant! Ja det vill jag med! Men vi kan nog ses nästa vecka kanske, tror mitt kommer försvinna..

Therese: Han fyllde två i somras så han blir ca 2,5 år när bebis är beräknad. Ja jag tycker man blivit större mycket snabbare denna gång!

Z: Jag läser min första termin till förskolelärare. Kan skriva lite mer om det..

8:e kommentar, skriven , av Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen:

tycker de e jätteläskigt när folk plingar på på natten, usch

9:e kommentar, skriven , av pappa:

det var killar som ville sälja biligare el kanske



var hem till oss här om dan kan ha vart dom

10:e kommentar, skriven , av Therese:

Mira blir ett år och åtta mån när bebisen föds. (Hon är 17 mån nu) Det bli rganska tätt mellan de två. Bara att hålla tummarna att det kommer att fungera bra och att man kommer att orka med. :)

Kommentera inlägget här :