Tisdag kväll

publicerat i Vardag



Kan inte knäppa jackan längre, eller denna alltså. Tur att jag har en tjock vinterjacka som fortfarande går att knäppa! FÅr se hur länge det går bara :-) Magen ser gigantiskt ut framifrån, fast jag tycker den är stor. Växer mycket nu! Har fått en rand som jag fick med Alvin också, men då kom den tidigare.

När jag hämtade Alvin idag berättade dom att han nu pratar mycket och det gör han hemma med. Ploppar ut nya ord hela tiden! Roligt tycker vi. Vi ska på utvecklingssamtal nästa onsdag och det ska bli roligt! Frågade idag om det var något planerat och då fick jag en tid. Han kan också ta på sig byxorna själv, han har nog kunnat det ett tag men inte rikigt haft tålamod men nu får han upp dom över blöjan också! Han utvecklas mycket nu, tror han kommer prata ännu mer när bebis kommer!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Dom har inte beslutat om man ska ta två doser än men för de som tillhör riskgrupperna så är det två doser man ska ta. Nej det är inge vidare att vara dålig och ha två barn, men det är väl bättre att bli lite dålig nu än att bli ännu sämre och riskera att smitta barnen om man inte skulle tagit vaccinet, så jag håller ut =) Trevlig kväll!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Erika: Då är jag med! Då ska jag iaf ta två doser.. Nej du har helt rätt! Detsamma :)

3:e kommentar, skriven , av emma:

bebis bebis... vill att det ska vara dags nu ju..

4:e kommentar, skriven , av Fru Evelina:

fina magen! kul att kunna jämföra med en tidigare graviditet =)



kram

Kommentera inlägget här :