Tisdag

publicerat i Vardag

Vi försov oss idag! Klockade på klockan när Alvin började prata om att han ville se fotboll och tänkte kan vi inte få ligga kvar en stund till, så var klockan halv 8. Värst var det för Andreas som hade möte kl 8 men jag tror nog att han inte kom så mycket försent. Jag ska ju läsa hemma idag så för mig var det inte så farligt men jag missade min tvättid men det fanns en lite senare idag! Alvin brukar vara vår väckarklocka men senaste tiden har inte han inte vaknat kl 6.. Måste nog börja använda min klocka igen, Andreas har blivit en sömntuta som inte går upp av sin klocka. Förut var det jag som inte gick upp av klockor men nu är det ombytta roller!
Imorgon har vi utvecklingssamtal när vi lämnar Alvin så då får vi nog se till att gå upp i tid!

Om det är någon som har tips på fina tjej namn så tipsa gärna! Inte ett för långt namn bara.. Vi har inget tjej namn än som känns 100..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Spännande med tjejnamn:)vi väntar ju en tjej men inte kommit på något direkt,det är svårt men Linnea och Nova tycker jag e fint men men...kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

ellen, ella och nellie!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Amelie, Alicia, Ally, Elvira, Emelia

4:e kommentar, skriven , av sandra:

Petra: Nova tycker jag också är fint!

Anonym: Många av namnen har jag faktiskt lagt en tanke åt :)

Kommentera inlägget här :