Ny vecka

publicerat i Vardag

Idag är jag tillbaka på praktiken igen, kul att träffa alla barn igen! Jag trodde det skulle vara snö den här tiden men idag har det verkligen regnat på morgonen! Är inte långt att cykla till förskolan men jag blev väldigt blöt på vägen dit. Nästa vecka är det december då kan det väl iaf bli snö även om jag föredrar sommaren så har jag hellre snö än regn! Vi ska städa och julpynta lite i helgen hade jag tänkt och tapetsera klart vardagsrummet någon gång.. Tar sin lilla tid. Nu ska jag kika lite på datorn och sen titta på tv för att sedan sova. Gick upp kvart i 6 imorse.. Gäsp. Imorgon ska jag till barnmorskan innan praktiken!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

finns ju även en variant fordon & farkoster tänkt för 3-6 år, den kanske också vore ngt =)

Kommentera inlägget här :