Magen fredag

publicerat i Graviditet nummer 2


Vecka 33 (32+1), på tisdag ska jag till barnmorskan igen! Alltid roligt att gå dit.

Imorgon ska Alvin sova hos mamma och Janne så då ska vi ut och köpa lite saker till bebis och jag har sagt att vi ska titta på julklappar. Får se hur länge Andreas står ut med alla affärer.. Har sagt att han ska komma på vad vi ska köpa till hans familj. Han kommer alltid på dagen innan julafton annars. Undrar vad vi ska göra imorgon kväll om vi kanske ska gå på bio, eller kanske äta plankstek hemma.. Var så gott sist så jag äter det gärna igen. Tror att det här är sista gången vi har barnvakt innan bebis kommer.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tova:

Åhh, då måste du ju ha BF riktigt nära mig?

Jag går in i v. 33 imorgon :)



kramar

2:a kommentar, skriven , av sandra:

Tova: Den 13 januari :)

3:e kommentar, skriven , av alexandra:

Vad fin du är i din mage :)

4:e kommentar, skriven , av sandra:

Alexandra: Tackar :-)

5:e kommentar, skriven , av Tova:

Wow, äntligen någon med BF riktigt nära mig ;)

jag har BF den 14:e.

Får se om lillen är punktlig eller inte, min mamma gick över tiden 2 veckor med mig så jag förväntar mig nästan att göra det också :P

Kommentera inlägget här :