Lördag

publicerat i Om mig

Alvin fick ingen reaktion på sprutan, inte än i alla fall. Han har tydligen inte ens ont i armen om vi ska tro på det han säger men det gör jag för annars hade han nog inte kunnat sova på den. Det kunde inte jag. Idag har jag varit på stan en sväng med Moa och kikat på lite klappar åt Alvin bland annat. Mest till hans adventskalender. Tror vi har allt till den nu.


Försökte leta fram vårt julpynt men det ska Andreas få göra imorgon för han har nog inte lagt fram rätt kartong i förrådet :-) Men jag hittade denna "strut", Alvin älskar den och ska tända den jämt.

Nu ska jag ta upp min vilde i badet! Hoppas ni har en trevlig lördag, imorgon är det första advent :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

vad fin den var

puss gumman

Kommentera inlägget här :