Fredag

publicerat i Vardag

Har nyss kommit hem från tentan.. Gick sådär tror jag, var några frågor som många tydligen hade lite svårt med och jag med. En fråga har kommer jag inte ihåg att vi ens läst om. Jag hoppas såklart på att bli godkänd men dom är rätt hårda så vi får se. Undra varför alltid morgonen blir stressig fast vi går upp i tid..

Alvin vaknade inatt igen och skrek efter mig, trodde inte han skulle somna om men efter ett tag så gjorde han det och jag somnade brevid han i hans säng. Vet inte om han drömmer för han brukar inte vakna på nätterna, sen regnade det inatt och det lät jätte mycket mot hans fönsterbräda, mycket mer än i vårat sovrum. Andreas som alltid vaknade lättast när Alvin var mindre vaknar knappt för något nu.. Sömntuta! Nej men inatt ska han ta Alvin om han vaknar. Jobbigt bara när man är van att Alvin brukar sova hela nätterna och när man inte vet anledning.. Bebisar vaknar ju iaf oftast av hunger eller blöjbyte.. Snart är vi där igen, kommer knappt ihåg den tiden med Alvin men han sov faktiskt väldigt bra som bebis. Vi sa det för någon dag sedan man kommer knappt ihåg hur man badar en bebis, men det gör man nog när man ska göra det :-)

Idag kan jag nog hämta Alvin tidigt och Andreas kommer antagligen hem någon gång efter lunch!

Kommentera inlägget här :