Duktiga Alvin

publicerat i Alvin

Ringde till bvc imorse för att höra om Alvin kan vaccinera sig fast han har varit förkyld ett tag och det tyckte hon eftersom han har varit det ett tag, och inte haft någon feber. Det var drop-in på eftermiddagen men om vi hann komma inom en halvtimme hade hon en dos kvar åt honom. Var bara att slänga sig på med kläderna och upp på cyklen. Var där på en kvart, tror inte jag cyklat så snabbt på länge! Alvin var jätte duktig, han sa aj aj när sprutan stack till sen kom det nästan en tår men då var det redan över. Min duktiga kille!



Han vilade lite på eftermiddagen sen tittade han på pippi på min dator. Nu på kvällen var han lite varm så vi får se om han får någon reaktion på sprutan. Han sa att han hade lite ont i armen men jag hade jätte ont så jag antar att han har ondare imorgon! Hoppas han får sova inatt bara!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla Nilsson:

Hej hej! Här är jag som läst din blogg ett tag :) Har också en blogg nu. Ha en trevlig helg. Kram.

Kommentera inlägget här :