Lilla killen

publicerat i Alvin

Denna kille kan vet verkligen vad man ska göra för att inte somna.. En timmes kämpande blev det idag. Men jag gav mig inte och klockan 20 sov han. Nu vill han bara att jag ska natta honom förut var det tvärtom. Om vi kämpar några dagar kanske han somnar lättare. Förut somnade han på 10 minuter. Men han är äldre nu också och har mer att berätta :-) Nu visade han mig att man kunde åka med bilar på spjälsängskanten..
Stod lutat på något konstigt vis så jag fick ont i ryggen men det går väl över. Tur att man glömmer fort när man får så mycket fint tillbaka av sina barn.
Nu ska jag äta lite sorbe och kika på greys om en halvtimme..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Kanske skulle ni inte lägga honom förrens 8 då? om han har så svårt å somna? han kanske helt enkelt inte är trött? kramis

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Vi har testat det.. Förut la vi honom vid 21 för att testa men det är likadant.. Sen gäspar han och gnugar sig i ögonen hela tiden.. Tror han mest vill bestämma :-)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

ah. va drygt :( vet att biland gick de bättre också att lägga loke tidigare så han inte blivit övertrött.. värsta balansgången de där haha

Kommentera inlägget här :